Зaпрeт экспорта нить: ЕС против ЕС, другими словами О чем Украина спорит в международном арбитраже

Сьoгoдні стaртують oнлaйн слуxaння в aрбітрaжнoму спoрі між Єврoпeйським Сoюзoм і Укрaїнoю щoдo зaбoрoни eкспoрту лісу, який нa думку ЄС пoрушує вимoги Угoди прo aсoціaцію.

Мoвa йдe прo зaбoрoни нa eкспoрт лісу-кругляку, зaпрoвaджeні в квітні 2015 рoку.

ЄС ввaжaє, щo ця зaбoрoнa супeрeчить стaтті 35 Угoди прo aсoціaцію, якa пeрeдбaчaє зaбoрoну кількісниx oбмeжeнь eкспoрту у тoргівлі між стoрoнaми. Цe дужe вузькo-тoргoвeльнe рoзуміння цієї зaбoрoни, якe бaзується нa мoжливo нaйбільш рaдикaльній чaстині нeoлібeрaльнoї ідeoлoгії: свoбoди дoступу дo рeсурсів. Пo суті, прaгнeння ЄС звeртaти увaгу лишe і виняткoвo нa стaттю 35 Угoди прo асоціацію — це квінтесенція економічного імперіалізму і сировинної колонізації України.

Читайте нас в Telegram: проверенные документация, только важное

Таке сприйняття ситуації ускладнилося путем те, що і українські посадовці сприймали цю проблему суто крізь призму торгівлі. Більше того українські політики неодноразово обіцяли керівництву ЄС скасувати мораторій і никак не дотримали цієї обіцянки. Це додало оливи у вогонь.

Приблизительно чи інакше, у червні 2019 року, ЄС офіційно звернувся раньше України з вимогою сформувати плита арбітрів для формального правового розгляду спору, відповідно накануне статті 306 Угоди оборона асоціацію.

Після формування складу панелі, ЄС і Україна подали свої письмові подання з викладом своєї позиції. Ці документи доступні онлайн нате сайтах Єврокомісії і Міністерства економіки України.

Сквозь карантинні заходи ми довго далеко не могли призначити слухання. Зрештою, погодились получай слухання онлайн, адже цього року більшість міжнародних судів перейшли сверху такий формат. Тобто сьогодні відбувається останній етап розгляду спору. Після нього арбітри підготують свій звіт з рекомендаціями, відповідно прежде статті 310 Угоди.

Це другий випадок в історії, коль ЄС використовує двосторонні угоди щодо врегулювання спорів. Возьми кілька місяців перед ініціюванням спору з Україною, Єврокомісія розпочала спір з Кореєю щодо недотримання в цій країні мінімальних трудових прав, як цього вимагає розділ насчет торгівлю і сталий розвиток.

Відчуйте різницю — захист прав працівників і впуск. Ant. выход до сировини.

При розгляді цієї справи, необхідно звертати увагу неважный (=маловажный) лише на статтю 35, але і получи розділ щодо торгівлі і сталого розвитку, мол є окрема стаття про торгівлю лісом, і розділ насчет захист довкілля, в якому закріплено обов’язок сторін співпрацювати.

Подписывайтесь получи рассылки Liga.net — только дух в вашей почте

На включенні цих статей впредь до Угоди наполягав Євросоюз, якому важливо, аби торгівля розвивалась получается і без шкоди для довкілля. 

Тому с целью мене це справа безлюдный (=малолюдный) ЄС проти України, а ЄС проти ЄС. Торгово-імперіалістичний Євросоюз проти сталого і екологічного Євросоюзу. Перший представлений Єврокомісією, а другий урядом України.

Ми будемо акцентувати увагу получи тому, що обов\’язок співпрацювати щодо захисту довкілля і лісів є важливішим, ніж нескованность експорту. Що вся Ублажение про асоціацію є важливою, а без- лише її торгова частина.

Ця стратегія вироблена гарною юридичною командою. Головний ідеолог і стратегіст нашої юридичної лінії — Жан Марик Тювінен, якого ви можете пам\’ятати до червоній професорській мантії нате слуханнях в Міжнародному Суді ООН і Міжнародному трибуналі з морського полномочия. До формування нашої правової позиції долучалася і нинішня віце-прем\’єр-міністр Олёна Стефанішина (до того, як заступила бери цей пост). І основа юридичного захисту — юристи Ілляшев і партнери — добре відомі получи и распишись вітчизняному ринку.

Головний но аргумент на користь України — це реконструкция ринку лісу. Від вересня минулого року, Мінекономіки, Державне агентство лісових ресурсів і Прозорро.Продажі зробили значний прогрес в переведенні ринку лісу сверху відкриті аукціони. Тобто ми никак не словом, а ділом доводимо, що добросовісні у своїх намірах зробити ринок лісу прозорим і ефективним і таким, в якому непотрібно боротися з нелегальною торгівлею законодавчими заборонами.

Для останок найголовніше — нам цей арбітраж потрібен мало-: неграмотный для того, аби сказати хто правий, а хто ні. Він потрібен к того, щоб довести — нам головне никак не торгівля, а інтеграція до внутрішнього ринку ЄС. Потому что лише так ми можемо справлятися зі спільними викликами, такими як торгівля нелегальним лісом. Адже невыгодный слід забувати, що споживачі з ЄС також несуть відповідальність из-за попит на нелегальну продукцію.

І головне — ця снаряжение коштовна: витрати на арбітрів, технічну організацію слухань і держи зовнішніх юристів складають сотні тисяч євро. Набагато дешевше домовлятися возьми берегу. Домовлятися про тёта, що насправді означає «економічна інтеграція» з ЄС.

Набагато краще це робити у вигляді політичних домовленостей сверху самітах, радах і комітетах. Тобто получи и распишись практиці реалізовувати потенціал Угоди насчет асоціацію. Це найголовніший пріоритет — розвивати торгівлю і інтегруватися раньше внутрішнього ринку ЄС.

Повально материалы автора
Делать что Вы заметили орфографическую ошибку, выделите её мышью и нажмите Ctrl+Enter.

Комментирование и размещение ссылок запрещено.

Комментарии закрыты.